Skip to content Skip to footer

Veebipoe LENORMAND.EE (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Lenormand (registrikood 16322763), 
Asukohaga Kuuse tn 3, Võru linn, Võru maakond, 65603. 

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo 

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu
kauba kättetoimetamise eest.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist.
Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine 

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita 
nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse 
ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. 
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole. 
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, 
teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba
kättetoimetamise kulud) üldjuhul 1-2 tööpäeva jooksul. Sõltuvalt makseviisist võib laekumine
aega võtta kuni 7 tööpäeva. 

Kohaletoimetamine 
Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Läti, Leedu ja Soome 

Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. 
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates 
müügilepingu jõustumist. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 3-10 kalendripäeva jooksul. 
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul. 
Kui Veebipood on veebilehel või tellimuse kinnituses teavitanud ostjat tarneprobleemidest ja 30 
kalendripäeva ületavast tähtajast, kohaldub Veebipoe poolt avaldatud tähtaeg.

Taganemisõigus 

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul
[olenevalt toodetest ei pruugi ostjal taganemise õigust olla.

Mõnda tüüpi kaubad on tagastamisest vabastatud. Kiiresti riknevaid kaupu, nagu toit, lilled, ajalehed või ajakirjad, ei saa tagastada. Samuti ei aktsepteeri me tooteid, mis on intiim- või hügieenitarbed, ohtlikud materjalid või tuleohtlikud vedelikud või gaasid.

Täiendavad mittetagastatavad kaubad:

  • Kinkekaardid
  • Allalaaditavad tooted
  • Mõned tervise- ja isikliku hügieeni tooted

Tagastuse lõpuleviimiseks vajame kviitungit või ostutõendit.

On teatud olukordi, kus tagasimakseid tehakse ainult osaliselt:

  • Raamat ilmsete kasutusjälgedega
  • Igasugune kaup, mis ei ole algses seisukorras, on kahjustatud või puuduvad osad põhjustel, mis ei ole tingitud meie veast.
  • Iga kaup, mis tagastatakse rohkem kui 30 päeva pärast tarnimist.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik
kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. 
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele. 
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus (vabas vormis) ning saata see e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. 

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi). Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale. 
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 
päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud. 
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem. 
Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja
kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. 

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind 
veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna. 

Pretensiooni esitamise õigus 

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, 
mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba
üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et
puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe 
kohustus. 
Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@lenormand.ee või helistada telefonil: +372 55603869. 
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist tarbija tegevuse või
tegevusetuse tõttu (vale kasutusviis, õnnetusjuhtum vms) või kui tegemist on asja tavapärasest 
kasutamisest tingitud normaalse kulumisega. 
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab 
Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab 
Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. 
Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas 
vormis 15 päeva jooksul. 

 

Tagasimaksed
Kui teie tagastus on kätte saadud ja üle vaadatud, saadame teile meili teavitamaks , et oleme teie tagastatud kauba kätte saanud. Samuti teavitame teid teie tagasimakse kinnitamisest või tagasilükkamisest.

Kui teie tagasimakse kinnitatakse, töödeldakse teie tagasimakset ja teie krediitkaardile või algsele makseviisile kantakse teatud päevade jooksul automaatselt krediit.

Hilinenud või puuduvad tagasimaksed

Kui te pole veel tagasimakset saanud, kontrollige esmalt uuesti oma pangakontot.

Seejärel võtke ühendust oma pangaga. Võib kuluda veidi aega, enne kui teie tagasimakse ametlikult postitatakse.

Kui olete seda kõike teinud ja te pole ikka veel tagasimakset saanud, võtke meiega ühendust aadressil info@lenormand.ee

Kauba vahetamine
Asendame üksused ainult siis, kui need on defektsed või kahjustatud. Kui teil on vaja see sama kauba vastu välja vahetada, saatke meile e-kiri aadressile info@lenormnd.ee ja saatke oma toode aadressile: Kuuse 3, Võru linn, 65603

Vajad abi?

Tagasimaksete ja tagastamisega seotud küsimuste korral võtke meiega ühendust aadressil info@lenormand.ee